Nöralterapi

Vücuttaki fonksiyon bozukluklarının lokal anesteziklerin(prokain, lidokain) vücudun özel noktalarına enjeksiyon yapılarak uygulandığı bir tedavi metodudur. Uzun yıllardır dünyada ve Avrupa’da kullanılan bir tamamlayıcı tıp uygulamasıdır. Tek bir organa ya da sisteme ait problemler için değil, tüm sağlık sorunlarında kullanılabilen bir regülasyon tedavisidir. Vücudumuz tüm iç organlarımızın çalışmasını düzenleyen geniş bir sinir ağıdır. Tansiyon, dolaşım, sindirim, cinsel organ fonksiyonları, kalp atış hızı, nefes alıp verme gibi neredeyse tüm irade dışı vücut fonksiyonları otonom sinir sistemi tarafından yönetilmektedir. Bu sistem sempatik ve parasempatik olarak ikiye ayrılır ve bu sistemler sürekli bir denge halindedir. Örneğin tehdit altındaki birinde sempatik sistem uyarılır, kalp atışı hızlanır, nefes alıp verme artar, göz bebekleri büyür, kan barsak ve mideden beyin ve kaslara hücum eder, “kaç ve savaş” emriyle kendisini korur. Parasempatik sistem ise genelde dinlenme ve sindirim zamanlarında aktiftir. Stres, hastalık gibi hallerde sempatik sistem etkisi artar ya da yaşanılan travmalar, cerrahi ameliyatlar, enfeksiyonlar, aşı ve yara izleri, dişler “bozucu alan” oluşturarak bu sistemin dengesini bozarak hastalıklara zemin hazırlarlar.

Nöralterapi, otonom sinir sistemini uyararak vücudun onarım sistemlerini ve bedenin kendi kendisini tedavi etme yeteneğini harekete geçirerek etki yapar.

Nöralterapi Hangi Hastalıklarda Kullanılır?

• Boyun ve bel fıtığı
  • Fibromiyalji
  • Trigeminal nevralji
  • Migren, vertigo
  • Yüz felci
  • Huzursuz bacak sendromu
  • Spor yaralanmaları
  • Depresyon ve kaygı bozukluğu
  • Spor yaralanmaları
  • Romatizma
  • Kabızlık, ishal, gaz ve mide-barsak hastalıkları
  • Obezite
  • İnfertilite, impotans
  • Tiroid hastalıkları
  • Dismenore, menopoz şikayetleri
  • Hemipleji, parapleji, parkinson gibi nörolojik hastalıklar

Haftada 2 seans olarak başlar hastaya göre seans aralıkları ayarlanır.